Bijeenkomst isoleren en energie besparen in Lombok en Laan van Nieuw-Guinea: kom je ook?
De koudere maanden komen er weer aan. Hét moment om bezig te zijn met het isoleren van uw huis. Gemeente Utrecht helpt u graag op weg! Daarom organiseren we een informatieavond over isoleren en energie besparen, speciaal voor uw buurt.
Voor wie is deze bijeenkomst?
Voor bewoners en kleine VvE’s in de wijk Lombok en Laan van Nieuw-Guinea die meer willen weten over isoleren en energie besparen.
Wat kun je verwachten?
- We vertellen hoe u uw woning beter kunt isoleren en energiezuiniger kunt maken;
- Er is een energieadviseur die u mee neemt in de eerste stappen, en hij vertelt hoe u tot een goed plan komt;
- U krijgt informatie over een inkoopactie voor isolatiemaatregelen, die georganiseerd wordt door de gemeente. En u hoort welke hulp en subsidies er beschikbaar zijn om te isoleren en energie te besparen;
- Er is een bewoner die zelf geïsoleerd heeft en u graag vertelt hoe dat ging.
- Voor kleine VvE’s is er advies hoe je dit samen voor elkaar krijgt.
- Na afloop is er mogelijkheid om na te praten met de gemeente, de energieadviseur en de bewoner.
Stuur je vraag vast in
Heb je nu al vragen? Geef je vraag bij het aanmelden door en we doen ons best hem tijdens de avond te behandelen.
We zien je graag maandag 10 november!